forologia.ai

Παράταση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση – Νέα έναρξη στις 2/11/2026

ΑΑΔΕ
Αντιγράφηκε!

Η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις επιχειρήσεις της δεύτερης περιόδου, δηλαδή όσες έχουν δηλώσει ακαθάριστα έσοδα έως €1 εκατ. με βάση το φορολογικό έτος που ξεκίνησε εντός του 2023, δεν ξεκινά σήμερα 1/10 όπως είχε αρχικά προβλεφθεί. Νέα ημερομηνία υποχρεωτικής εφαρμογής είναι η 2η Νοεμβρίου 2026.

Από 2/11/2026 έως 31/1/2027 προβλέπεται περίοδος σταδιακής εφαρμογής, κατά την οποία μπορεί να συνεχιστεί παράλληλα η χρήση εμπορικών/λογιστικών ERP ή της ειδικής φόρμας καταχώρισης. Από 1/2/2027, για τις σχετικές B2B, B2G και συναλλαγές με τρίτες χώρες εκτός ΕΕ, η έκδοση και διαβίβαση θα γίνεται αποκλειστικά μέσω Παρόχου ή των εφαρμογών timologio/myDATAapp.

Για επιχειρήσεις που από 2/11 θα χρησιμοποιούν αποκλειστικά timologio ή myDATAapp, χωρίς να κάνουν χρήση της μεταβατικής περιόδου, δεν απαιτείται Δήλωση Έναρξης Ηλεκτρονικής Έκδοσης Στοιχείων.

Τι σημαίνει για τους λογιστές: Αυτή είναι η βασική ενημέρωση της ημέρας και ουσιαστικά ακυρώνει την πίεση της σημερινής 1/10 για τους πελάτες της δεύτερης περιόδου. Υπάρχει πλέον ένας επιπλέον μήνας για μετάβαση σε Πάροχο, timologio ή myDATAapp. Για πελάτες που θα αξιοποιήσουν τη σταδιακή εφαρμογή, το νέο παράθυρο είναι 2/11/2026–31/1/2027.

Πηγή: ΑΑΔΕ – Νέες προθεσμίες για την ηλεκτρονική τιμολόγηση των επιχειρήσεων της δεύτερης περιόδου

Ακομα ψαχνετε μονοι σας;

Σταματήστε να αμφιβάλλετε για τις πηγές σας

Ξεκινήστε δωρεάν σήμερα

15 ερωτήματα δωρεάν με την εγγραφή

Χρησιμοποιούμε cookies για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου και, με τη συγκατάθεσή σας, για αναλυτικά στατιστικά. Δείτε την Πολιτική Cookies μας.